Ekologija od ranog djetinjstva
Okruženi
pojavama u svijetu poput topljenja ledenjaka, zagađenja vode i zraka, prekomjerne sječe šuma,
izumiranja životinjskih i biljnih vrsta, nameće se
neizostavna potreba učiti i
odgajati nove naraštaje
koji bi zacijelili rane koje mi i naši preci neprestano otvaramo i rujemo.
S jedne strane naša djeca već sada su genijalci u tehnologiji i korištenju raznih XY naprava kojima više ni ne pamtim nazive i serije, ali s druge strane potrebno je vratiti ih na onu prvotnu tipku RESTART kako bi od tipki, efekata i pametnih ekrana osjetiti mirise vrtnih ruža, drveća lipe u cvatu ili pokošene trave u proljeće.
Potrebno je kod naše djece vratiti efekte čuđenja za sve oko nas. Velike nade polažem u nove generacije koje će na svako posjećeno stablo zasaditi tri nova.
Imam tu sreću ili bolje reći obavezu i odgovornost da svojim djelovanjem i sama mogu doprinijeti i zapaliti malu iskru. U svom radu sa djecom rane predškolske dobi krećem od onog osnovnog, a to je da nitko od nas ne posjeduje niti je dobio ovaj svijet samo za sebe i da ga moramo sačuvati za nove generacije.
Trudim se u svojoj praksi obogatiti materijalno okruženje sa prirodnim i pedagoški ne oblikovanim materijalima koji u rukama djece dobivaju potpuno nove svrhe i značenja. Osobito me veseli kada takvi predmeti i sredstva postanu sastavni dio rekvizita koje koristimo za likovno izražavanje i stvaranje.
Zamisao ovog bloga upravo je i prikaz likovnih radova nastalih kroz razne oblike recikliranja, prenamjene, raznolike upotrebe a sve u cilju što otvorenijeg i fleksibilnijeg likovnoga izričaja te kombiniranja raznih tehnika i sredstava.
Eco art je onaj segment umjetnosti i stvaralaštva u kojem se slobode neograničene i poželjne a iskustva neprocjenjiva.
